Skrivet av: Jonas Rejdemo 2009-10-06 19:33:48
Extrajobb för instruktörer
Vi behöver utbildade instruktörer till vår snösportskole i Geilo, Norge. Kan du komma loss över jul & Nyår, v.7 eller 8 och varför inte påsk. Förrena nytta med nöje och jobba 1 eller 2 veckor för oss. Bra vilkor. Läs mer om anläggningen på www.geilolia.no. Mig når ni på jonas@geilolia.no. Välkomna!!
Vi behöver utbildade instruktörer till vår snösportskole i Geilo, Norge. Kan du komma loss över jul & Nyår, v.7 eller 8 och varför inte påsk. Förrena nytta med nöje och jobba 1 eller 2 veckor för oss. Bra vilkor. Läs mer om anläggningen på www.geilolia.no. Mig når ni på jonas@geilolia.no. Välkomna!!
Svar på ovanstående inlägg
Skrivet av: Niclas Sundén 2009-12-07 07:37:58
PERSONUPPGIFTER
Förnamn: Niclas
Efternamn: Sundén
C/O adress:
Utdelningsadress: Tjuvahålsvägen 30
Postnummer: 302 73
Postort: Halmstad
Land: Sverige
Födelsedatum: 1986-03-21-4696
Kön Man
Telefon:
Telefon:
Mobiltelefon: 0734245995
Telefax:
E-post adress: niclassunden@hotmail.com
Hemsida:
Ändra personuppgifter »
PRESENTATION
Hej!
Mitt namn är Niclas Sundén och jag är 23 år.
Jag är nyutexaminerad Skidinstruktör via DNS (Den norske skiskole)
Blev klar torsdagen 3/12-09.
Har alltså gått Trin 1 i Alpin. (Slalom)
Söker nu jobb som just skidinstruktör.
Jobbar helst med barnskidskola.
Har diplom och certifikat.
Som person är jag social och levnadsglad, har bra hand om barn och är omtänksam.
Sommaren 2003, 2004, 2005 och 2006 jobbade jag på Kajplats 54 (det var ett flytande café på Nissan/Halmstad), mycket socialt så jag har inga problem med mycket folk i rörelse. Inhandlade även varor och höll i inventeringar och kassa avslut för dagen. Sålde baguetter, glass, våfflor mm. Servade även gästerna. Jobbade själv. Våren 2005 fick jag jobb på McDonalds i centrala Halmstad, jobbade där till skolan började igen på hösten. 2007 ägnade jag min tid åt värnplikten. Vintern 2008 jobbade jag som vikarie på dagis, förskolor och lågstadieskolor. Maj - Juli 2008 jobbade jag för Viasat och Juni - Augusti jobbade jag på Ica MAXI Flygstaden/Halmstad. September (2008) - April (2009) pluggade jag Tv-produktion på LTU i Piteå. Sommaren 2009 jobbade jag på hotel, Hotel Tylösand utanför Halmstad. Jobbade i den tekniska delen. Jobbade även i Roslagen (en timme norr om Stockholm), ute på en ö som brovakakt, där man verkligen fick ha jobbet i egna händer. Ensam i en stuga i tio dagar, men sådant klarar man när det kommer fina båtar och solen sticker fram. Oktober månad har jobbat som trafikräknare på Öresundstågen genom Bemanningsföretaget Academic Search som är stationerat i Malmö. Där fick jag föra statistik på hur många passagerare det var på olika turer.
Parallellt med att jag studerade i Piteå så jobbade jag ideelt som skidlärare (friluftsfrämjandetsutbildning) för barn i åldrarna 5-12år. Hade gruper på 8st lör-sön 4 timmar per dag.
Jag har inte heller några problem med pengar, kassa o.s.v. Lär mig snabbt om det är något som jag inte har stött på tidigare, klarar av att jobba med personer i alla åldrar, är väldigt social av mig. Klarar av de flesta uppgifter och är inte rädd för utmaningar. Gillar att ha mycket för mig.
Är serviceminden, kreativ, idérik och framåt.
Har även tillgång till egen bil.
Vänliga hälsningar
Niclas Sundén
Ändra presentation »
UTBILDNINGAR
John Bauer gymnasiet
Utbildningsnivå: Gymnasial utbildning
Inriktning: Teknik och teknisk industri
Tidsperiod: 2002 - 2003
Beskrivning: IT
Kattegattgymnasiet
Utbildningsnivå: Gymnasial utbildning
Inriktning: Teknik och teknisk industri
Tidsperiod: 2003 - 2006
Beskrivning: Teknik/Formgivning
Ändra utbildningar »
ANSTÄLLNINGAR
Kioskbiträde
Arbetsgivare: Erik Sundén
Tidsperiod: 2003 - 2006
Beskrivning: Sålde glass och våfflor på Kajplats54 (sommarjobb)
McDonalds
Arbetsgivare: Dennis
Tidsperiod: Maj 2005 - Juli 2005
Beskrivning: Allt i allo - vår och sommarjobb
Tidningsutdelare
Arbetsgivare: Resurs Bemanning AB
Tidsperiod: Augusti 2006 - December 2006
Beskrivning: Delade ut tidningen City Göteborg.
Vikarie
Arbetsgivare: Ingela Alm
Tidsperiod: Februari 2008 - April 2008
Beskrivning: Dagis, förskola och lågstadievikarie. Hjälpte till med matte, svenska. Annars lek med barn.
Säljare
Arbetsgivare: Viasat
Tidsperiod: Maj 2008 - Juli 2008
Beskrivning: Door to door. Knackade på hemma hos folk och sålde TV-abbenomang.
Personal
Arbetsgivare: Ica MAXI
Tidsperiod: Juni 2008 - Augusti 2008
Beskrivning: Plock av kolional. Tog upp konserver i butiken etc (sommarjobb)
Tekniska avdelningen
Arbetsgivare: Hotel Tylösand
Tidsperiod: 090430 - 090909
Beskrivning: Allt i allo
Rekrytering / Inventering
Arbetsgivare: NCSearch
Tidsperiod: 090909 - 090911
Beskrivning: Inventarerade olika butiker (tillfällig jobb)
Brovakt
Arbetsgivare: Vägverket
Tidsperiod: 090601 - 090831
Beskrivning: Vaktade en bro. Öppnade den när båtar över tre meter skulle passera. (Läs mer detaljerat i personliga brevet)
Trafikräknare på tåg
Arbetsgivare: Academic Search
Tidsperiod: 090928 - 091023
Beskrivning: För statistik på tåg, antal personer som går på, av och hur många som är ombord mellan stationerna.
Ändra anställningar »
ÖVRIGA MERITER
Signalmatros
Anordnare: Försvarsmakten
Tidsperiod: 070115 - 071207
Beskrivning: Värnplikten
Ändra övriga meriter »
DATAKUNSKAPER
Datakunskaper saknas
Ändra datakunskaper »
SPRÅK
Språk - Nivå